Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.09.2010 19:19 - Не съм циганин изгонен от Франция
Автор: lovechtoday Категория: Регионални   
Прочетен: 859 Коментари: 0 Гласове:
0



И бате Бо.ко ме оправя
и той по задника ми рани оставя.
В нашето отечество клето
няма да ми зарасте ду.ето.

Виж обаче ако циганин бях
и във Франция чак крадях.
Журналисти статии щяха да пишат
и маса бюрократи за мен да въздишат.

Даже и Хелзинкския комитет
дето обикновено прави мин.т.
Съркози щеше публично да критикува
че и х.й да му дава да надува.

Да обаче аз не съм мангал
отделно никого не съм окрал.
И понеже големия го и надувам
с мотиката редовно спортувам.

Доскоро правех с това малко левчета
доставях си скромни кефчета.
Да ама бате Бо.ко и други яко поебава
та работодателя ми без бачкане остава.

А бре Бо.ко а бре бати
защо и тоз х.й ми наклати.
Явно трябва да бъда крадлив мангасар
да си извадиш от г.зъ ми твоя дар.

Понеже нали журналисти щяха да ме показват
и критики за тебе щяха да приказват.
А ти рейтинга си трябва да пазиш
чак тогава х.я си щеше да извадиш.


Тагове:   Франция,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lovechtoday
Категория: Регионални
Прочетен: 278726
Постинги: 173
Коментари: 153
Гласове: 124