Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2011 20:09 - Като има балами в града, съгласни да ми работят за 300 лв., защо да им давам повече?!
Автор: lovechtoday Категория: Регионални   
Прочетен: 1662 Коментари: 4 Гласове:
5



Ловеч е супер град, ако си тарикат. Тука да си тарикат си е тарикатлък. Аз самият съм голям тарикат, тарикат с бизнес. Да имам си собствен бизнес и печеля яко, а разни будали ми бачкат за по 300 лв. на месец. Супер яко. Правя ги на две стотинки. Какъв бизнес ли? Ами кафенце, ресторантче и няколко магазинчета за шоколад, такива работи. Що им плащам по толкоз ли? Ами щом са съгласни да бачкат за толкова, защо да им плащам повече? Аз не ги карам на сила, те сами идват да си търсят работа и досега никой не ми е отказал. Някой път се изръсвам повече, за някоя пичка дето ми е работничка. Знаеш как е, джиджи-биджи, а и тя сама се навира. Мисли си, че като си отвори краката и аз ще си отворя портфейла, овчици. Глезя я, докато ми омръзне и после уволнение. А такива като нея много, с лопата да ги ринеш. Гот е да си бизнесмен в Ловеч и ти излиза евтино, особенно откъм работна ръка. Аз съм им  изучил мисленето на баламите, те ценят материалните си придобивки, телефончета, дрешки или пък да ходят по разни клубове, но не си ценят труда, а те дефакто само чрез него могат да си изкарат парички. Те не го разбират това, щом не се яде и пие, и не може да се пипне с ръчичка значи не е ценно. Балами, балами та баламурници. Мислят си, че след някой месец, ще им дигнат заплатата. Да ама не. Виж ако баламите бяха малко, тогава щеше да е друго. Ако си ценяха труда и имаха реална преценка колко той струва, тогава можеше да вземат и повече пари. Но те нямат самооценка, колкото им кажеш толкова. Будали! Това е. Един като си тръгне, друг ще го смени и толкоз, какво тук значи някакъв си будала. Будали много, мноого и е мноого яко че има толкова много будали. Супер е просто. Нямам думи. Доволен съм. Даже сега е криза и мисля да използвам случая да намаля заплащането на 250 лв. Що не, вече има балами съгласни да работят и за тези пари. Да са живи и здрави, всички балами в ЛОВЕЧ и да се множат. Пази Боже някой ден да решат, че няма да работят за толкова пари, тогава ща не ща, ще трябва да им плащам повече. Но, докато са много няма страшно. Обичам ви будали, обичам ви, в крайна сметка аз на вас дължа богатството си, на вашия обезценен труд и вашата вяра, че утре някой ще се сети да ви вдигне заплатата. Истината е, че човек струва толкова, за колкото сам се оценява.



Гласувай:
5



1. анонимен - Не мога да повярвам,
23.01.2011 20:23
че си бизнесмен,защото факта,че работодателите си търсят балами, е сакрална тайна. И ако някой от тях го каже на глас (или писмено) ,мигом ще се превърне в жаба.
цитирай
2. pin777 - Не говори от свое име
23.01.2011 20:27
Само се възхищава на това в което сме се превърнали...

Жалко и е истина не само за Ловеч.
цитирай
3. анонимен - 1. анонимен
23.01.2011 23:45
Жалко и е истина..." - факт , който може да се промени лесно,но явно няма желаещи.
цитирай
4. анонимен - Прав си
24.01.2011 22:24
Съгласен съм с теб мои човек , защото ако бяхме народ които си цени труда , досега да си бит , ебан ти и твоето семеиство , и да са ти навряли жива змия в гъза , и накрая да си обесен на първото срещнато дърво .Затова прави каквото си знаеш докато не се научим да изтребваме такива като тебе .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: lovechtoday
Категория: Регионални
Прочетен: 278954
Постинги: 173
Коментари: 153
Гласове: 124